• +48 22 378-11-53

Zwroty i reklamacje


ZWROTY
Dokonywanie zwrotów błędnie zamówionego towaru jest możliwe wyłącznie po każdorazowym indywidualnym rozpatrzeniu tego rodzaju zgłoszenia z Działem Obsługi Klienta lub Opiekunem Handlowym. W wypadku pozytywnego rozpatrzenia prośby o zwrot, klient może zostać obciążany dodatkową opłatą uzależnioną od wartości zwracanego towaru oraz ewentualnych kosztów odesłania towaru do dostawcy.
Produkty refabrykowane oraz sprowadzane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi. W wyjątkowych przypadkach możliwy jest zwrot za ustaloną dodatkową opłatą. W takich przypadkach każdorazowo prosimy o kontakt z naszym biurem w celu ustalenia możliwości przyjęcia zwrotu takich produktów oraz ewentualnie kosztów związanych ze zwrotem.
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. W prawie polskim za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

REKLAMACJA

W przypadku stwierdzenia, że produkt jest wadliwy, uległ uszkodzeniu lub awarii podlega on reklamacji. Wszystkie sprzedawane przez nas produkty objęte są gwarancją i masz pełne prawo, aby wadliwe towary wymienić na nowe lub otrzymać zwrot pieniędzy.

Sposób postępowania:
1. Skontaktuj się z nami mailowo (link) lub telefonicznie i opisz usterkę.
2. Odeślij towar wraz z paragonem i formularzem zwrotu na adres siedziby firmy.
PDAserwis
Ul. Wyszogrodzka 24
09-100 Płońsk
Poland
Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!
3. Maksymalnie 14 dni od otrzymania przez nas towaru otrzymasz odpowiedź - zazwyczaj w przeciągu 2-5 dni roboczych.
W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru, ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.